سه نفر در حوادث جاده‌ای استان زنجان جان باختند

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا روز گذشته در مجموع ۳ نفر بر اثر سوانح رانندگی در مسیر‌های ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ مهدی میناخانی رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه ترافیک در همه جاده‌های استان نسبت به روز گذشته تا حدودی کاهش یافته است، افزود: ترافیک همچنان در آزاد راه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز نیمه سنگین است.

وی با تاکید به کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با هدف افزایش ایمنی، گفت: این موضوع از سوی پلیس راه استان به دقت رصد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهر‌های استان اتفاق می‌افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.