کاهش ۵۴ درصدی تصادفات فوتی در استان بوشهر

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس در این استان ۶ نفر به دلیل سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۵۴ درصدی دارد.

سرهنگ صادق مزارعی رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای تیم‌ها و گشت‌های مختلف محسوس و نامحسوس در جاده‌ها مستقر هستند تصریح کرد: گشت پلیس راه به همراه تیم‌هایی از راهداری، اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی و امدادخودرو برای تامین و تقویت ایمنی مسافران در جاده‌های استان بوشهر مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر کاهش تصادفات در جاده‌های استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از ۲۵ اسفند تاکنون تصادفات فوتی در محور‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

مزارعی با بیان اینکه در مدت یاد شده سال قبل ۱۳ نفر به سبب تصادفات جاده‌ای در محور‌های استان جان خود را از دست دادند گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون شش نفر به سبب تصادف خودرو در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر جان باخته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۴ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده در مجموع ۱۶۹ تصادف فوتی، جرحی، خسارتی از ۲۵ اسفند تاکنون در جاده‌های استان ثبت شده است تصریح کرد: در مدت یاد شده ۲۹ تصادف جرحی به وقوع پیوسته که ۴۷ نفر مجروح شده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصادف خسارتی را ۱۳۴ مورد در جاده‌های استان اعلام کرد و گفت: در مجموع تصادف فوتی ۵۴ درصد کاهش و تصادف جرحی ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

برچسب ها: طرح نوروزی ، تصادفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.