قدردانی عیدانه فرمانده سپاه قدس گیلان از کادر بهداشت و درمان

فرمانده سپاه قدس گیلان در نخستین روز از سال نو با حضور در بیمارستان رازی رشت، از تلاش شبانه روزی کادر درمان، قدردانی کرد.

سردارمحمد عبدالله پور با اشاره به اینکه جامعه فعالان حوزه بهداشت و درمان، در ۳ سال اخیر به ویژه در زمان شروع بیماری کرونا، کاری بزرگ و جهادی از خود نشان داد گفت: به شکرانه امنیتی که با فداکاری کادر بهداشت و درمان در حوزه سلامت حاصل شد، همه مسوولان وظیفه دارند از این تلاشگران قدردانی کنند.

وی به حضور شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی در شرایط و مواقع مختلف، به ویژه در تعطیلات نوروز اشاره و افزود: قدردانی از افرادی که با تلاش و زحمت بی‌وقفه و بدون چشم داشت و به دور از خانواده، سلامت و آرامش روانی را به جامعه بازگرداندند، کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم درحاشیه‌ی این بازدید با اشاره به تلاش کادر بهداشت و درمان در شرایط گوناگون، به ویژه درتعطیلات نوروز که با ورود مسافران و گردشگران بسیاری همراه خواهد بود گفت: ۳۶ بیمارستان و دیگر مراکز بهداشتی، آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و حتی برخی مراکز دندانپزشکی برای ارائه خدمات به همشهریان، گردشگران و مسافران در آمادگی کامل به سر می‌برد.

دکتر محمد تقی آشوبی از حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و همراهانش در نخستین روز سال جدید در مرکز درمانی رازی رشت هم قدردانی کرد و افزود: حضور مسوولان و دیدار با کادر بهداشت و درمان، برای افزایش انگیزه و روحیه کارکنان و دلگرمی آن‌ها بسیار تاثیرگذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.