تردد روان در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تردد در جاده یاسوج ـ بابامیدان و یاسوج ـ اصفهان را روان اعلام کرد.

سرهنگ حسن دانایار با اشاره با بارش باران و آغاز موج اول سفر‌های نوروزی از امروز به کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل حجم زیاد سفر‌های نوروزی امروز شاهد ترافیک سنگین در محور‌های مواصلاتی استان از جمله محور یاسوج ـ بابا میدان و یاسوج ـ اصفهان بودیم.

او با اشاره به اینکه بارش در برخی از مناطق مرتفع استان به صورت برف و تگرگ است، افزود: رانندگان به توصیه‌های ماموران پلیس راه توجه کرده و از هرگونه عجله و انجام حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

سرهنگ دانایار ادامه داد: با توجه به وجود مه در برخی از گردنه‌ها لازم است خودرو‌های عبوری از این محور‌ها با رعایت همه قوانین رانندگی و سرعت مطمئنه در مسیر خود تردد کنند.

سرپرست پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه تا پایان روز یکشنبه ۱۴ فروردین در محور‌های مواصلاتی استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در همه محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

او در پایان بر توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس تاکید کرد و گفت: توجه به توصیه و هشدار‌ها سلامت رانندگان را تضمین می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.