حیله گری رنار برای رهایی از عربستان و نشستن روی نیمکت فرانسه

طبق اخبار منتشره از پاریس، هروه رنار تنها گزینه فدراسیون فوتبال فرانسه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی زنان این کشور است.

هروه رنار نامزد شماره یک هدایت تیم ملی زنان فرانسه در جام جهانی بعدی است. اما زمان برای سرمربی فرانسوی بسیار کوتاه است و شاید برای گرفتن چراغ سبز از عربستان باید تا پایان این ماه میلادی صبر کند.

ویدیوی منتشر شده از سوی فدراسیون عربستان در روز سه‌شنبه تایید می‌کند که هروه رنار در فرانسه نیست و با تیم ملی این کشور برای بازی‌های دوستانه مقابل ونزوئلا و بولیوی آماده می‌شود. انگیزه‌های سرمربی فرانسوی کاهش پیدا نکرده و او بازیکنان عربستانی را مثل همیشه در تمرینات تحت فشار قرار می‌دهد.

با این حال، همزمان چندین منبع از تلاش او برای فراهم شدن زمینه حضورش در تیم زنان فرانسه خبر داده‌اند. همه این‌ها در یک برنامه فشرده خاص قرار دارد که رنار را نمی‌ترساند. در واقع آخرین بازی تیم ملی عربستان در این فیفا دی، در تاریخ ۲۸ مارس برگزار می‌شود و فدراسیون فوتبال فرانسه نیز خود را آماده کرده تا لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را در ۳۰ مارس اعلام کند.

حالا و با این شرایط، رنار امیدوار است تا بتواند عربستان را تا آخرین بازی دوستانه هدایت کند و همزمان نیز آماده است تا به محض دریافت چراغ سبز در ریاض، به تیم ملی زنان فرانسه بپیوندد. وب سایت foot۰۱ نیز در خبری به این موضوع پرداخته و از واژه‌های جالبی استفاده کرده است. این رسانه نوشته است که رنار حیله‌گر است و قصد دارد همزمان پروژه هدایت عربستان و تیم زنان فرانسه را پیش ببرد.

رسانه RMC تأیید می‌کند که اریک بلاهیک موافقت کرده است که برای چند ماه آینده دستیار رنار باشد و دانش خود درباره بازیکنان و فوتبال زنان را در اختیار رنار قرار دهد. فدراسیون فوتبال فرانسه تقریبا هیچ انتخاب دیگری جز رنار ندارد و ESPN نیز تصریح کرده که "جادوگر سفید پوست" تنها گزینه برای تصاحب سمت مربیگری تیم زنان فرانسه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار