کاهش آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای در استان همدان

رئیس پلیس راه استان همدان از کاهش ۴۳ درصد جانباختگان حوادث رانندگی از آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به سال گذشته خبر داد.

سرهنگ علی فکری رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به آمار حوادث جاده‌ای از آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا کنون گفت: خوشبختانه شاهد کاهش ۴۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

او گفت: پارسال در این مدت ۲۵ فقره تصادف جرحی رخ داده که در مجموع ۳۶ نفر مجروح شدند که این آمار امسال به ۱۵ فقره تصادف و ۲۵ نفر مجروح کاهش یافته است.

این مقام انتظامی گفت: سال گذشته نیز در این مدت متاسفانه ۶ فقره تصادف فوتی رخ داده بود که ۷ نفر از هموطنان کشته، اما امسال این آمار با وقوع ۳ فقره تصادف و ۴ فوتی کاهش ۴۳ درصدی را به همراه داشته است.

سرهنگ فکری در ادامه با اشاره به افزایش حجم تردد‌ها و سفر‌های نوروزی و شرایط خاص جاده ها‌ی استان همدان به جهت قرار گرفتن در مسیر شاهراه مرکز به غرب و بالعکس گفت: امسال افزایش ۱۳ درصدی تردد‌های وسایل نقلیه را استان شاهد بودیم، به گونه‌ای که تردد‌ها از ۴ میلیون و ۵۱۱ هزار به ۵ میلیون ۸۷۰ هزار تردد افزایش یاقته است.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان با قدردانی از همراهی مردم و رعایت قانون از سوی شهروندن و مسافران سالی سرشار از خیر و برکت و صحت و سلامتی را برای هموطنان به ویژه هم استانی‌های عزیز آرزو کرد.

برچسب ها: پلیس راه ، تصادفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.