نظارت مستمر بر فعالیت آژانس‌های هواپیمایی

با توجه‌ به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر نظارت کامل بر روند فعالیت تمامی آژانس‌های مسافرتی، تمامی شرکت‌های هواپیمایی نظارت خود را تشدید کردند.

با توجه به جلسه روز گذشته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با مدیران شرکت‌های هواپیمایی و دستور اکید مبنی بر نظارت کامل مدیران شرکت‌های هواپیمایی بر آژانس‌های تحت نظارت آن‌ها و همچنین شرکت‌های چارترکننده، تمامی ایرلاین‌ها موظف به نظارت کامل در این خصوص شدند.

در همین رابطه سید دانیال طباطبایی گفت: فروش بلیت در پروازهای داخلی باید با نرخ مصوب انجام شود و کم‌ترین تخلف و خطا پذیرفته نیست.

به گفته مدیرعامل شرکت هواپیمایی چابهار جلسات زیادی با آژانس‌های مسافرتی داشته‌ایم و تاکید کرده‌ایم که فروش بلیت خارج از نرخ مصوب انجام نشود و آن‌ها نیز متعهد شده‌اند این تمهیدات را در نظر بگیرند و هر نوع تخلف و خطا را جبران و پاسخگو باشند.

عضو  انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: در قراردادهای مجموعه چابهار با چارترکننده این موارد تاکید شده و با توجه به دستور و تاکید وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، خدمت رسانی در شان این مجموعه باید وجود داشته باشد و همه ملزم به رعایت بخش نامه ارائه شده باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار