تردد روزانه چهار هزار مسافر خارجی و ایرانی از مرز دوغارون تایباد

مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد گفت: پیش بینی می شود روزانه بیش از ۴ هزار مسافر نوروزی از مرز دوغارون به کشور جمهوری اسلامی ایران وارد شوند.

احمد نظام مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد گفت: بی شک باید نسبت به خدمات رسانی بیش از پیش به اتباع افغانستانی که از گذرگاه دوغارون وارد جمهوری اسلامی ایران می شوند توجه ویژه ای کرد.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مستقر در گذرگاه دوغارون نسبت به فراهم کردن بستر لازم برای خدمات دهی به مسافران ایرانی و افغانستان در آمادگی کامل هستند.

مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد با بیان اینکه مسافران ایرانی و خارجی در ایام نوروز امسال همچون سال های پیش از طریق مرز دوغارون به سمت استان‌های مختلف کشور تردد می کنند افزود: مرز دوغارون اولین چشم انداز به ایران برای اتباع افغانستانی به شمار می‌رود که باید دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تایباد در این بخش آمادگی لازم را داشته باشند.

وی گفت پیش بینی می شود روزانه بیش از ۴ هزار مسافر نوروزی از مرز دوغارون به کشور جمهوری اسلامی ایران وارد شوند.

احمد نظام گفت: هزار و 457 مسافر ایرانی و خارجی روز گذشته از طریق مرز دوغارون بین کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور افغانستان تردد داشتند.

شهرستان تایباد با ۷۲ اثر تاریخی در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران است، مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی، میل کرات و رباط تاریخی عباس آباد از مهمترین بنا‌های تاریخی این شهرستان است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار