استاندار مرکزی خبر داد؛

افزایش ۲۰۰ درصدی اقامت مسافران نوروزی در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: حجم اقامت مسافران نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰۰ درصد افزایش یافته‌ است.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در اراک، با اشاره افزایش ۲۰۰ درصدی اقامت مسافران نوروزی در استان مرکزی، گفت: بازدید از موزه‌ها و مراکز دیدنی این استان نیز در نوروز امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰۰ درصد و بازدید از اماکن تاریخی، ۱۰ درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: ۳۱ دستگاه اجرایی استان مرکزی در زمینه حوزه سفرهای نوروزی و ایمنی جاده‌های استان مرکزی فعالیت می‌کنند و بیش از ۲۴۰ گروه امدادی، خدمات رسان و انتظامی در جاده‌های استان وظیفه خدمت‌رسانی به مسافران را برعهده دارند.

مخلص الائمه با بیان اینکه استان مرکزی رتبه سوم ترددهای جاده‌ای در سطح کشور را دارد، گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون، روند تصادفات جاده‌ای در استان مرکزی نسبت به سال گذشته، کاهشی است و نیاز است مسافرانی که در جاده‌های استان مرکزی تردد دارند، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این استان، سامانه بارشی جدیدی نقاط مختلف این استان را فرا می‌گیرد و بارندگی‌ها تا پایان هفته آینده ادامه دارد و این امر می‌توانند سبب لغزندگی جاده‌ها شود و رانندگان باید با سرعت مطمئنه برانند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه پول به اندازه کافی در روزهای گذشته در عابربانک‌های استان مرکزی تامین شد، گفت: مدیران بانک‌های استان مرکزی باید امروز (چهارشنبه) نسبت به تامین مجدد پول اقدام کنند و با مدیران بانک‌هایی که عابر بانک‌های آنها فعال نباشد، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان مرکزی نیز باید نسبت به بازرسی و بازدید از عابربانک‌ها اقدام کنند و به هیچ عنوان نباید عابر بانک غیرفعال وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.