جمع آوری بیش از ۱۱۴ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در کرمان

صابری گفت: طی ۸ روز، ۱۲هزار و ۵۴ مورد بازدید بهداشتی از اماکن در کرمان صورت گرفت که طی این بازدید‌ها، ۱۴ هزار و ۱۱۹ کیلو مواد غذایی فاسد جمع آوری شد.

سید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان گزارش آماری تجمیعی سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز ۲ فروردین ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

او با بیان اینکه طی این مدت ۲۱ نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند، افزود:  همجنین طی این مدت، ۱۸۷ نفر دیگر نیز بر اثر عوامل دیگر درگذشتند.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز ۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱هزار و ۷۱ نفرمصدوم تصادفی و ۱ هزار و ۴۹۵ بیمار غیرتصادفی به همت اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

او بیان داشت: ۳۷۷ نفر مصدوم تصادفی و هزار و ۶۸۷ نفر بیمار غیرتصادفی در محل درمان شدند.

صابری با اشاره به ۱۵۲ مورد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی تصریح کرد: طی این مدت، ۱۲هزار و ۵۴ مورد بازدید بهداشتی از اماکن صورت گرفته است که در این بازدید‌ها، ۱۴ هزار و ۱۱۹ کیلوگرمواد غذایی فاسد جمع آوری و ۲۳۳ مورد مرکز و مکان متخلف تعطیل شده اند.

او تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو را ۳۹۸ مورد اعلام کرد و بیان داشت: طی این مدت ۸۹۵ نوزاد در استان کرمان به دنیا آمده اند و ۲۱ مورد احیای موفق صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار