فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش:

رزمندگان ارتش مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

امیر سرتیپ علی حاجیلو گفت: رزمندگان ارتش مدافعان امنیت و نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در آغازین روز‌های سال در بازدید از گردان‌های مستقر در مرز‌های شمالغرب کشور خطاب به یگان‌های مستقر اظهار کرد: رزمندگان ارتش در سرپنجه‌ها مدافعان امنیت و نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در هستند.

امیر سرتیپ علی حاجیلو افزود: دشمنان قسم خورده اسلام به اقتدار روزافزون این نظام الهی پی‌برده‌اند و الحمدلله کشور‌های اسلامی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا خیرخواه آن‌ها نیست.

وی تصریح کرد: گرایش کشور‌های منطقه برای ایجاد روابط حسنه با جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده اقتدار الهی این نظام است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهار سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته است، ولی با صبر و اتکا به قدرت لایزال الهی و رهبری حکیمانه امامین انقلاب توانسته از این مسیر دشوار عبور کند.

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: آینده روشن این کشور مقتدر از آنِ شما جوانان است و این درحالی است که دشمنان در فضای مجازی درصدد سیاه جلوه دادن آینده و نادیده گرفتن دستاورد‌های چهل ساله این نظام الهی هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با بیان اینکه امروز دولت‌های منطقه متوجه شده‌اند که آمریکا و غرب خیرخواه آن‌ها نیست افزود: دشمنان اسلام از ابتدا تاکنون از تمامی حربه‌ها برای ضربه زدن به جریان اسلامی استفاده کرده اندو در برهه‌هایی نیز موفق بوده‌اند، ولی به لطف خداوند جریان اصیل اسلامی بدون تحریف، مستحکم و مقتدر باقی مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
درود بر غیرت و شرف ارتش غیور و قدرتمند ایران اسلامی
آخرین اخبار