جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

مردم به پلیس اعتماد دارند

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: محصول تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی تامین امنیت مردم است و قطعا پلیس یک سازمان اثر بخش است که مردم به آن اعتماد دارند.

سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه نوروزی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مردم پلیس را به عنوان یک دژ مستحکم و حامی آنان، امن و پناهگاه خودشان در تامین و حفظ امنیت می‌دانند و از عملکردش رضایت دارند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به عزم قاطع پلیس در برخورد هوشمندانه و مقتدرانه با سرقت، جمع آوری معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی به عنوان مهمترین دغدغه پلیس و مردم، افزود: تلاش تمام همکاران بر این است در محل‌هایی که مورد نیاز است حضوری فعال داشته و با همکاری مردم برای تحقق برنامه‌ها تلاش کند.

سردار شرفی با بیان اینکه همه تلاش نیرو‌های انتظامی در بخش‌های مختلف حفظ امنیت و آرامش مردم است، اضافه کرد: با مشارکت و همراهی مردم حتما در پایان تعطیلات نوروزی اخبار خوبی در این حوزه می‌شنویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
اقای پلیس تو ماه رمضان برا بی حجابی درکرج بی حیایی بی ایمانی بی برکتی جهنم اتش اینقدر بدبختی چه طرحی دارد ایا مماشات سکوت ترس ذلت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
پلیسی که طرحی برای بی حجابی افسار گریخته که هی بدتدمیشه نداره