ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب محور چالوس ممنوع است و در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور هستیم.

 ایمان محرابی‌نیا گفت: در حال حاضر  تردد وسایل نقلیه از محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده شهرستانک و محور هراز (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل امامزاده هاشم تا آب اسک و ترافیک سنگین در (مسیر رفت و برگشت) محدوده‌های گزنک و شاهاندشت همچنین  در  آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) جریان است و در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش برف و باران و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت شاهد بارش باران هستیم. 

او درباره  آخرين وضعيت ترافیکی سایر محورها  نیز گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده‌های پل کلاک و مهرویلا و آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس را شاهد هستیم. 

او درباره  آخرین وضعیت جوی  هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز، تهران، مازندران، گلستان، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری  و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، کردستان، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم، خراسان رضوی و خراسان شمالی و یزد را شاهد هستیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
اشخاص کم بضاعت زیادی هستند که ماشین ندارند و مسافرت نمیروند واز این یارانه های پنهان که صرف سوخت وجاده و امنیت جاده و... میشود هیچ سهمی ندارند.پس بهتر است به این روند بیعدالتی که هر چه شخص توانمندتر است از بیت المال بیشتر مصرف میکند پایان دهید وتمام قیمتها آزاد و واقعی وتک نرخی شود و سهم هرکس از درآمد کشور را مستقیم به خودش بدهید تا فقر وتبعیض وشکاف طبقاتی کم شود.
آخرین اخبار