پذیرش هزار خانوار در اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: یک هزار خانوار تا ظهر دوم فروردین ماه در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

اکبر نورالهی در بازدید از روند پذیرش مهمانان نوروزی گفت: چهار هزار و ۵۷ نفر هم اکنون در ستاد اسکان نوروزی استان پذیرش شده اند و شهرستان‌های تبریز، جلفا، سراب، خداآفرین و کلیبر به ترتیب بیشترین پذیرش را داشته اند.

او افزود: ۱۰۰ آموزشگاه و ۱۹ مرکز رفاهی فرهنگیان با ۲۴ پایگاه پذیرش برای اسکان میهمانان نوروزی ۱۴۰۲ در استان در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: از این تعداد ۲۱۵ کلاس نوع ویژه، ۵۵۰ کلاس نوع «الف»، ۱۰۰ کلاس نوع «ب» و ۴۰ کلاس نوع «ج» برای مواقع اضطراری است.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: مراکز اسکان فرهنگیان استان به تمامی امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و درمانگاه فرهنگیان نیز در خدمت مسافران نوروزی است.

مسئول هماهنگی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان نیز بر لزوم مشارکت مهمانان نوروزی در نظرسنجی طراحی شده در بستر QR کد (رمزینه پاسخ سریع)، برای رفع کاستی‌های احتمالی در خدمات ارائه شده و تدبیر برای ارتقاء مجموع خدمات در نظر گرفته شده برای مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: برای نخستین بار به منظور افزایش رفاه حال مهمانان، وب سایت مسیریاب محل‌های اسکان فرهنگیان طراحی شده است که فرهنگیان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بهزاد قهرمانی خاطرنشان کرد: برای مهمانان نوروزی استان که از سوی ستاد اسکان فرهنگیان پذیرش شده اند، مسابقه خاطره نویسی و عکاسی نیز در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: مسافران می‌توانند نکته نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۰۹۱۴۹۰۹۶۲۹۴ در پیام رسان ایتا با مسئول هماهنگی ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار