تمام مددجویان روستایی کمیته امداد تا پایان ۱۴۰۲ خانه‌دار می‌شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه پنج هزار واحد مسکونی در سفر رئیس‌جمهور به سیستان‌وبلوچستان به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود، گفت: مددجوی بدون مسکن در روستا‌ها تا پایان ۱۴۰۲ وجود نخواهد داشت.

 مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  صبح امروز در آغاز پروژه ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهری در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، الشتر و پلدختر اظهار داشت: در قانون اساسی به تهیه مسکن برای نیازمندان تأکید ویژه‌ای شده است.

او با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن توسط مجلس یازدهم افزود: ساخت چهار میلیون مسکن طی مدت چهار سال در این قانون پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه تلاش بسیار ارزشمندی برای تهیه مسکن نیازمندان در سراسر کشور در حال انجام است، عنوان کرد: لرستان پیش از این در تهیه زمین برای ساخت مسکن دچار مشکل بود، اما این مسئله اکنون رفع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه ۲۳ هزار واحد مسکونی در ۱۴ اسفند سال گذشته به بهره‌برداری رسید، بیان کرد: پنج هزار واحد مسکونی نیز در سفر رئیس‌جمهور به استان سیستان‌وبلوچستان به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه مشکل زمین برای ساخت مسکن در روستا‌های لرستان وجود ندارد، گفت: مددجوی بدون مسکن در روستا‌ها تا پایان ۱۴۰۲ وجود نخواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها ابراز کرد: مجری این کار بسیج سازندگی است و با این اقدام مشکل تهیه مسکن برای این مددجویان رفع می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای ساخت هر واحد مسکونی ۱۰ تن سیمان رایگان توزیع می‌کند، اظهار داشت: ۷۵ میلیون تومان تسهیلات نیز برای هر واحد به‌صورت بلاعوض توسط بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

او با اشاره به مشکل تهیه زمین برای ساخت واحد مسکونی در مناطق شهری افزود: تهیه زمین رایگان برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، الشتر و پلدختر کار ارزشمندی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به پیشروی لرستان در واگذاری زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی در شهر‌ها اشاره و عنوان کرد: گروه‌های جهادی و خیریه‌ها برای ساخت واحد‌های مسکونی مشارکت فعال دارند.

 

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.