سرمایه گذاری میلیاردی صندوق بازنشستگی در چهارمحال و بختیاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی کشور بالغ بر سه هزار میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۲ در چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری می‌کند.

صولت مرتضوی در خصوص اهداف سفر به چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: پیگیری و نظارت میدانی بر امور اجرایی استان از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور و اهداف این سفر بود.

وی افزود: با پیگیری‌های که در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است، مصوبات سفر رئیس جمهور به بهترین شکل ممکن در بخش‌های مختلف در این استان در حال اجرا است.


بیشتر بخوانید


مرتضوی اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از طرح‌های عمرانی به بهره‌برداری رسیده است، برنامه‌ریزی شده است تا بخش زیادی از مصوبات و طرح‌ها در سفر دوم رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری برسد که در حوزه‌های بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و خاک، ورزشی، آموزشی و… هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که برای رفع آن با وزرای مربوطه مذاکراتی صورت گرفت، گفت: بخشی از مشکلات این استان در حوزه تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که با مسئولان مربوطه و صندوق‌های مختلف در این وزارتخانه رایزنی شد و امید است عملیات اجرایی بسیاری از طرح‌ها در حوزه این وزارتخانه در سال ۱۴۰۲ تکمیل شود.

مرتضوی ادامه داد: در بخش سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری، صندوق بازنشستگی کشور برای سال ۱۴۰۲ به بعد بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در این استان سرمایه‌گذاری می‌کند، حدود یک هزار میلیارد تومان در طرح‌های بیمارستانی و درمانگاهی از سوی صندوق تأمین اجتماعی در استان سرمایه‌گذاری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.