تخصیص اعتبار سه هزار میلیاردی به چهامحال و بختیاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی این وزارت خانه برای اجرای طرح‌های عمرانی به این استان اختصاص یافت.

صولت مرتضوی در جمع بندی سفر سه روزه خود به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: در بخش سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومان از سوی صندوق بازنشستگی کشوری و یک هزار میلیارد تومان برای احداث مراکز درمانی عیدانه این وزارتخانه به مردم این استان است.

وی افزود: مقرر است تا پنج مرکز درمانی از سوی تامین اجتماعی در استان احداث شود که این موضوع در هیات امنا به تصویب و منابع آن تامین شده است و از سال جدید عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مرتضوی هدف سفر خود را پیگیری و نظارت میدانی بر امور استان و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور اعلام و اضافه کرد: طی بررسی‌هایی که در طول این سه روز انجام گرفت مشخص است که با پیگیری خوب استاندار مصوبات سفر به نحو مطلوبی در بخش‌های مختلف در حال اجراست.


بیشتر بخوانید


وی گفت: تعداد قابل توجهی از طرح‌های استان به بهره برداری رسیده و بخش دیگری نیز در حوزه‌های کشاورزی، آب و خاک، ورزشی و آموزشی تا سفر دوم رییس جمهور آماده بهره برداری می‌شود.

مرتضوی ادامه داد: برخی موانع و مشکلات نیز در استان در حوزه تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که در ماه‌های اخیر با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بررسی و درصدد رفع آن هستیم.

گفتنی است؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز یکم تا سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ به همراه مدیرعامل بانک رفاه کارگران و تعدادی از مدیران ستادی به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

صولت مرتضوی در این سفر از چند واحد تولیدی و صنعتی این استان دیدار کرد؛ همچنین به عیادت بیماران در بیمارستان هاجر شهرکرد و امام علی فرخشهر رفت.

بازدید از مرکز توانبخشی یکتا، حضور در کلنگ زنی چند طرح تولیدی، بازدید از کشتارگاه صنعتی جونقان، بازدید از سد باباحیدر و بررسی آخرین وضعیت طرح‌های ورزشی این وزارتخانه در استان و دیدار با کارگران از دیگر برنامه‌های سفر سه روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چهارمحال و بختیاری بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۱:۰۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
ساخت شهرهای سلامت در سراسر استان و نقاط گردشگر پذیر استان علاوه بر افزایش سرانه سلامت استانمان سبب جذب گردشگران سلامت به استان بام ایران ،چهارمحال و بختیاری خواهد شد