وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

اجرای پویش سفر ایمن در ۱۰۰ نقطه کشور

مهرداد بذرپاش گفت: پویش سفر ایمن در ۱۰۰ از جاده های کشور تا ۱۵ فروردین اجرا می شود.

وزیر راه و شهرسازی با ابراز خرسندی از نتایج مثبت پویش همراهان سفر ایمن در کشور، گفت: این پویش در ۱۰۰ از جاده های کشور تا ۱۵ فروردین اجرا می شود و تا کنون رضایتمندی زیادی از اجرای طرح وجود داشته که این پویش قطعا در سال آینده افزایش خواهد داشت.

او در بازدید از راهدارخانه های استان از تمهیدات ویژه برای مسافران نوروزی خبر داد و با بیان اين که مسافرت‌های نوروزی با وسایل نقلیه شخصی، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است، گفت:  در حوزه  مسافرت‌های هوایی، دریایی، ریلی و وسایل حمل و نقل عمومی هم افزایش سفر داشته ایم که به همین خاطر در تعطیلات نوروز امسال دوازده هزار راهدار در سراسر کشور در حالت آماده باش و انجام خدمت هستند تا هم وطنان با کمترین مخاطره بتوانند در نوروز سفر خوبی داشته باشند.

بذرپاش همچنین با بیان اینکه علت بخش زیادی از تصادفات جاده ای عوامل انسانی در هنگام رانندگی شناخته می شود، گفت: به همین علت پویش همراهان سفر ایمن می تواند علاوه بر کاهش خستگی خانواده ها در جاده های برون شهری می تواند موجب نشاط و شادابی مسافران نوروزی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
سلام، چرا دولت داره به دلال های خودرو باج می دهد و به اسم قرعه کشی یا پیش فروش سالانه ۵۰۰ هزار خودرو رانت ایجاد می کند، چرا قیمت کارخانه واقعی نباشد تا اینقدر انتظار کاذب ایجاد نشود؟ چرا پول ملت به دست برخی مافیا با عنوان قرعه کشی یا پیش فروش برسد. خواهشاً قیمت خودرو رو واقعی کنید تا دست دلال ها و سودجویان کوتاه شود آن وقت در میان مدت تقاضای کاذب و سرمایه ای هم کاهش می یابد و مردم واقعی خریدار می شوند و خودروساز هم زیان ده نمی شود که باز پولش از مردم گرفته بشه.
خواهشاً قیمت خودرو واقعی شود تا قرعه کشی برداشته بشه و مردم با نیاز واقعی خریدار شوند.