اجرای طرح امنیت اجتماعی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم با حضور در برنامه " عید آمده " سیمای مرکز قم از اجرای طرح امنیت اجتماعی در قم خبر داد.

سرهنگ " مختاری" با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در ایام نوروز در قم اعلام کرد: دستگیری ۱۷۶ نفر معتاد، ۱۲ نفر خرده فروش مواد مخدر و دستگیری ۱۳ نفر سارق از نتایج اجرای این طرح در شبانه روز گذشته بوده است.

او در ادامه پیرامون پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت در ایام نوروز نکاتی را ارائه نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص پیشگیری از سرقت انبار‌ها و مکان‌های نگهداری لوازم اضافی در منازل و محل‌های کسب از شهروندان خواست نسبت به مقاوم سازی انباری واحد خود اقدام کنند.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه یکی از روش‌ها و شگرد سارقان ورود به داخل آپارتمان پس از خروج خودرو است توصیه کرد: همشهریان گرامی به جهت پیشگیری از ورود افراد ناشناس و مشکوک به داخل پارکینگ منازل خود، از بسته شدن کامل درب اطمینان حاصل و سپس اقدام به ترک محل نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو نیز از عموم شهروندان خواست: در خصوص ایمن سازی خودرو‌های خود به وسائل پیشگیری از سرقت مانند قفل فرمان، قفل پدال و نصب دزدگیر اقدام نمایند.

سرهنگ مختاری از همشهریانی که جهت ادای فریضه نماز با موتورسیکلت به حرم مطهر مراجعه می‌کنند درخواست نمود ضمن استفاده از پارگینگ‌های موجود حتما نسبت به قفل و زنجیر نمودن موتورسیکلت‌های خود به جهت پیشگیری از سرقت آن اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در پایان یادآورشد:شهروندان محترم می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی و یا تماس با سامانه ۱۹۷ واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.