امام جمعه زنجان:

مردمی شدن اقتصاد افزایش استفاده از کالای تولید داخل را در پی دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به ضرورت حرکت در جهت مردمی کردن اقتصاد تاکید کرد و گفت: فعال شدن مردم در اقتصاد موجب می شود تا قدر تولیدات داخل در جامعه بیشتر دانسته و رغبت به خرید آن بیشتر شود.

حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی در آغاز سال جدید اشاره کرد و افزود: این سخنان و رهنمودها، نقشه راه کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، داخلی و خارجی است.

وی اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال است که محور شعارهای سال از سوی رهبر معظم انقلاب، رنگ و بوی اقتصادی دارد و لازم است ابعاد مختلف آن به درستی تبیین شود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: دانشگاهیان، روحانیان، صاحبان فکر، مدیران ارشد و رجال سیاست گذار باید نقشه راه را مطالعه کنند و بر اساس آن ریل گذاری های لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: دیدگاه رهبر معظم انقلاب هم در خصوص نقاط قوت و هم نقاط ضعف واقع بینانه است و این دیدگاه شعارهای سال و رهنمودهای لازم را مطرح می کنند.

امام جمعه زنجان گفت: مدیریت نقدینگی، کاهش هزینه ها، انضباط و شفافیت مالی، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق و تشویق مردم به مصرف کالاهای داخلی از عوامل مهم مهار تورم در کشور است.

برچسب ها: نماز جمعه ، مهار تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.