افزایش ۲۱درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش ۲۱درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه خبر داد.

محمد احمدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در سه روز گذشته پنج هزار مسافر از طریق اتوبوس به نقاط مختلف کشور سفر کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مسافران نوروزی جابجا شده از طریق ناوگان سواری سه هزار و ۸۹۳ نفر بوده که نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر میز خدمت در پایانه‌های مسافری استان، مردم می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کنند.

احمدی بیان کرد: راهداری استان در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی با تمام امکانات آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن در ۲ ایستگاه در با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ارائه پیام‌های ایمنی و ترافیکی در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه دارای ۴۰ دوربین ثبت تخلفات، ۸۲ ترددشمار و ۵ سامانه توزین حین حرکت است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.