آیت الله دری نجف آبادی:

استان مرکزی ظرفیت خوبی برای مهار تورم و افزایش تولید دارد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:استان مرکزی ظرفیت خوبی برای تحقق شعار سال که رهبری مطرح کرده اند دارد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در اولین نماز جمعه اراک امروز در جمع نمازگزاران گفت: استان مرکزی ظرفیت خوبی برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم و افزایش تولید دارد و باید با تلاش و همت صنعتگران و البته برنامه ریزی مدیران این امر عملیاتی شود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه رشد سالانه ۸ درصدی می‌تواند درآمد کشور را دو برابر کند افزود: در کنار تلاش و برنامه ریزی، صرفه جویی و استفاده درست از منابع زمینه تحقق شعار سال است.

او در ادامه به افزایش تصادفات جاده‌ای و فوتی ناشی از این تصادفات اشاره کرد و گفت: مردم باید با مراقبت و ارامش بیشتر رانندگی کنند و وزارت راه و شهرسازی نیز باید زیر ساخت‌های جاده‌ای را ارتقاء دهد تا آمار تلفات جاده‌ای کم شود.

امام جمعه اراک با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گناه تظاهر به روزه خواری را بیشتر از روزه خواری عمدی دانست و اضافه کرد: حتی افرادی که نمی‌توانند روزه بگیرند در ملا عام روزه خواری نکنند و حرمت این ماه را حفظ کنند.

او همچنین با تاکید بر هوشیاری بانوان بیان کرد: زنان و دختران درگیر جریان‌هایی که از بیرون هدایت می‌شود نشوند و در مسیر رعایت اصول اسلام تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ایجاد جریان‌ها و گروه‌های ضاله را در راستای ضربه زدن به فقاهت و اسلام واقعی دانست و افزود: این فرق و جریانات با تبلیغات سوء ایجاد می‌شود و هدفی جز سلطه ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.