قاتل پیرزن دستگیر شد/دستگیری سارق حرفه‌ای منزل شهروندان کرمانشاهی

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری فردی خبر داد که زنی کهنسال را در آستانه سال نو به قتل رسانده بود.

منوچهر رضایی فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت : در پی قتل پیرزنی ۸۴ ساله در ۲۸ اسفند سال گذشته در یکی از محلات شهرستان صحنه، پیگیری موضوع و شناسایی عامل قتل بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با اقدامات فنی – تخصصی ماموران پرونده و همکاری اطلاعاتی پلیس آگاهی استان هویت قاتل شناسایی و در اقدامی ضربتی در شهر کرمانشاه دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم که مردی ۴۳ ساله است، در تحقیقات انجام شده در پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و بیان کرد که به قصد سرقت وارد منزل مقتول شدم، اما بر خلاف انتظار وی به منزل مراجعت کرد، به همین دلیل با یک عدد چوب دستی که از قبل همراه داشتم ضربه‌ای به سر وی زده و بعد از سرقت طلا‌های او، از محل متواری شدم.

فرمانده انتظامی صحنه خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اعزام شد.

سارق حرفه‌ای منزل شهروندان کرمانشاهی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیر شدن یک سارق حرفه‌ای و اعتراف وی به سرقت منزل ۱۷ شهروند کرمانشاهی خبر داد.

علی کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام پس از مدتی تحقیق و بررسی، انجام اقدامات فنی، بازدید کارآگاهان از صحنه‌های جرم و اطلاعات دریافت شده از شهروندان، سارق منازل تعدادی ازشهروندان شناسایی و در اقدامی ضربتی سوار بر یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه با همدستی ۳ نفر از دوستان خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده از متهم، دستگیری همدستان وی با جدیت در دستور کار ماموران قرار دارد.

کشف ۱۱۸ هزار نخ سیگار جاسازی شده در خودرو پژو

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از توقیف یک دستگاه خودرو چانگان حامل کالای قاچاق در محور کرمانشاه – همدان خبر داد و گفت: در پی دریافت اخبار و گزارش‌های مردم پایه مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو چانگان حامل بار قاچاق در محور کرمانشاه – همدان، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محور مذکور عزیمت کردند.

جلیل سلطانی افزود: پس از مدتی کنترل خودرو‌های عبوری، خودرو حامل قاچاق شناسایی و توسط ماموران متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۳ هزار و ۱۸۶ عدد لوازم و تجهیزات قاچاق شامل عدد لوازم التحریر، تجهیزات صوتی و تصویری، لوازم خانگی و لوازم بهداشتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ارزش این محموله ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار