لنوو کامپیوتر گیمینگ قدرتمندش را معرفی کرد

کامپیوتر رومیزی LOQ Tower 17IRB8 لنوو با پردازنده‌ اینتل و کارت گرافیک انویدیا از راه رسید.

در نمایشگاه CES ۲۰۲۳، لنوو کیس‌های گیمینگ از‌پیش‌ساخته‌شده‌ Lenono Tower ۵ و Lenovo Tower ۵i را برای بازار کاربران حرفه‌ای معرفی کرد؛ اما اکنون برای کسانی که به‌دنبال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند، کامپیوتر رومیزی LOQ Tower ۱۷IRB۸ لنوو از راه رسیده است که فروش آن در ماه ژوئن و تنها با قیمت ۱۰۹۹ دلار آغاز می‌شود.

هنگام خرید این محصول، می‌توانید سخت‌افزار‌های مختلفی را بر‌اساس نیازتان انتخاب کنید؛ اما اینکه آیا در فروشگاه‌های داخلی هم این‌چنین خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نیست. در بخش پردازنده‌ مرکزی (CPU)، قوی‌ترین انتخاب شما پردازنده‌ Core i۷-۱۳۷۰۰ اینتل خواهد بود که روی مادربرد‌های B۷۶۰ قرار خواهد گرفت. البته با‌توجه‌به صحبت‌های لنوو، پیکربندی‌های ای‌ام‌ادی این محصول نیز به‌زودی از راه خواهند رسید.

رایانه رومیزی LOQ Tower ۱۷IRB۸ لنووکامپیوتر گیمینگ

با‌توجه‌به ابعاد کامپیوتر رومیزی LOQ Tower ۱۷IRB۸ لنوو، به‌نظر نمی‌رسد بتوان کارت‌های گرافیک غول‌پیکر انویدیا، یعنی RTX ۴۰۹۰ و RTX ۴۰۸۰ را به‌عنوان پردازشگر گرافیکی این محصول انتخاب کرد؛ اما شاید بتوان سایر محصولات خانواده RTX ۴۰۰۰ انویدیا را در آن جای داد و سیستم گیمینگ مناسبی برای صفحه‌نمایش‌های ۱۴۴۰p آماده کرد. متأسفانه خرید کارت‌های گرافیک AMD برای این محصول امکان‌پذیر نیست.

در‌ادامه، شما می‌توانید حداکثر ۳۲ گیگابایت رم را در اسلات‌های این کیس جای دهید و برای حافظه‌ ذخیره‌سازی نیز انتخاب‌های متنوعی از میان هارد‌های SSD خواهید داشت. منبع تغذیه‌ این کامپیوتر پاوری ۵۰۰ واتی خواهد بود و ممکن است به‌دلیل اختصاصی‌بودن، کاربر تواند آن را ارتقا دهد. کامپیوتر رومیزی LOQ Tower ۱۷IRB۸ لنوو با ویندوز ۱۱ و اشتراک سه‌ماهه‌ ایکس باکس گیم پس عرضه خواهد شد.

این کامپیوتر از‌پیش‌ساخته به‌دلیل اندازه‌ی مناسب خود، پورت‌های ورودی‌و‌خروجی زیادی ندارد. در پشت کیس، چهار پورت USB ۲.۰، یک پورت VGA، یک پورت HDMI، یک کابل LAN و یک جک هدفون قرار دارد که به‌نظر می‌رسد تمام چیز‌های پرسرعت در جلو کیس قرار دارند؛ از‌جمله دو پورت USB ۳.۲ و یک پورت USB تایپ C. ناگفته نماند این دستگاه از اتصال بی‌سیم وای‌فای و بلوتوث نیز بهره می‌برد.

منبع: notebookcheck

برچسب ها: کامپیوتر ، سخت افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار