مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام:

در بحث آلودگی‌های زیست محیطی با هیچ واحد تولیدی مماشات نخواهیم کرد

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت:در بحث آلودگی‌های زیست محیطی با هیچ واحد تولیدی مماشات نخواهیم کرد.

علیرضا محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام اظهار داشت: به دنبال گزارشاتی مبنی بر آلودگی، کدر بودن و تغییر رنگ رودخانه چناره در شهرستان چرداول، سریعا به همراه معاونین به محل اعزام و ضمن بازدید نسبت به نمونه برداری از آب رودخانه و ارسال به آزمایشگاه اقدام شد.

محمدی افزود: ضمن بازدید از روستا‌های موجود در مسیر نهایتا منشأ آلودگی محل خروجی پساب واقع تصفیه خانه فاضلاب شهر اسلام آباد و کارخانه خمیر مایه برتر، مشاهده گردید.

وی با بیان اینکه در مورد حفاظت از محیط زیست با هیچ شخص و واحد تولیدی مماشات نخواهیم کرد، بیان کرد: مراتب اعتراض خود نسبت به وضع موجود به اطلاع مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه رسانده شده است.

محمدی با اشاره به جلسه‌ای که به زودی با حضور مدیران و معاونین تخصصی اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام و کرمانشاه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در صورت تکرار این امر از طریق مراجع محترم قضایی پیگیری‌های لازم انجام می‌گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط استان ایلام با اشاره به اینکه در استان نیز رایزنی‌هایی برای حل این مشکل شده است، بیان داشت: امیدواریم که این مشکل بزودی مرتفع تا کشاوزان و روستائیان با خیال آسوده از آب رودخانه استفاده نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.