نابودی ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم موادغذایی غیربهداشتی در مشهد

رئیس کمیته بهداشت، سلامت ستاد خدمات سفر مشهد گفت: در بازدید‌های نظارتی صورت گرفته، ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی کشف و نابود شده است.

علی غلام‌پور رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه دارد که از ابتدای فعالیت بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب این طرح تا کنون بیش از ۲۸ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در مشهد انجام شده است.

او افزود: در این بازدید‌های نظارتی برای ۲ هزار و ۹۸۵ واحد صنفی در مشهد به دلیل تخلفات بهداشتی، احکامی شامل اخطار، معرفی به مراجع قضایی و یا مهر و موم صادر شده است.

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد ادامه داد: همچنین دریافت ۶۸۹ شکایت و رسیدگی به آن‌ها در سامانه ۱۹۰ از دیگر اقدامات طرح سلامت نوروزی به شمار می‌رود.

غلام‌پور بیان کرد: همچنین در قالب این طرح، چهار ایستگاه سلامت نیز در مسیر‌های منتهی به حرم رضوی بر پا شده است که خدمات مختلفی از جمله بررسی قند و فشار خون، ویزیت رایگان پزشک، نسخه نویسی، مشاوره تغذیه و وروان شناسی و بررسی علایم کووید ۱۹ را ارائه می‌کنند که تاکنون چهار هزار نفر از خدمات این ایستگاه‌ها بهره‌مند شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار