استان اردبیل میزبان ۶ اردوی تیم ملی در سال ۱۴۰۱ بود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در طی یکسال گذشته استان اردبیل میزبان ۶ اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی بود.

اکبر ورودی گفت: در سال ۱۴۰۱ شاهد برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی والیبال نشسته، دوچرخه سواری، فوتبال ناشنوایان، شمشیربازی، تنیس روی میز، وزنه برداری بود که این اردو‌ها توانست به لحاظ کیفی و کمی کمک زیادی به مربیان و ورزشکاران استان کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص دعوت شدگان به اردوی تیم ملی گفت: بیش از ۸۰ ورزشکار استان اردبیل در رشته‌های مختلف ورزشی اعم از کشتی ناشنوایان، دوو میدانی، پرورش اندام، هاکی، بسکتبال، ژیمناستیک، تنیس روی میز، ووشو، فوتیال ناشنوایان، کاراته، کبدی، شمشیربازی و جوجیتسو بودند.

ورودی در خصوص اعزام‌ها و مدال‌های کسب شده در سطح مسابقات جهانی و بین المللی اشاره کرد، در سال ۱۴۰۱ استان اردبیل ۸ ورزشکار را به مسابقات جهانی و بین المللی اعزام کرد که حاصل این اعزام کسب ۲ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز و یک مقام هفتمی بود که مدال‌های کسب شده در رشته‌های ورزشی ووشو، کشتی، کونگ فو، کشتی و اسکی بود.

او در خصوص برگزاری مسابقات لیگ استانی اشاره کرد: ۴۴ لیگ استانی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و بیش از ۳۰۰ مورد در سال ۱۴۰۱ استان اردبیل میزبان تیم‌های ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بود و یا برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اعزام داشتیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص تیم‌های حاضر در لیگ کشوری تصریح کرد:۱۲ تیم از استان اردبیل در لیگ‌های مختلف کشوری حاضر هستند که می‌توان به تیم‌های شمشیربازی، هاکی، کشتی، اسکیت، کاراته، بوکس، فوتبال، تیم میعاد مغان، تیم فناوران پیشرو اردبیل و شهرداری اشاره کرد که ۶ تیم در سوپرلیگ و ۳ تیم در دسته سوم و ۳ تیم در لیگ یک حضور دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.