افزایش ۶۸ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۶۸ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان خبر داد.

کلیم الله وثوقی گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی راهداری از ۲۴ اسفندماه تا سوم فروردین ۵۰۱ هزار و ۴۵۳ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از ایستگاه پویش همراهان سفر ایمن واقع در محور اردبیل- آستارا محدوده تونل حیران افزود: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۹۸ هزار و ۵۲۱ تردد ثبت شده بود، امسال افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.

وثوقی همچنین تصریح کرد: در مدت یاد شده ۹۷ هزار و ۳۹۴ تردد در محور اردبیل -سرچم، ۹۷ هزار و ۶۹۵ تردد در محور نیر _ سراب،۴۴ هزار و ۵۵۰ تردد در محور اصلاندوز _ کلیبر، ۱۸۴ هزار و ۷۶۴ تردد در محور اردبیل _ آستارا، ۲۵ هزار و ۶۸۹ تردد در محور خلخال _ اسالم و ۵۱ هزار و ۳۶۱ تردد نیز در محور مشگین شهر _ اهر به ثبت رسیده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه استان اردبیل مقصد گردشگری مسافران از جای جای کشور است در همه محور‌های استان شاهد ترافیک و رشد تردد هستیم.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

وثوقی فعالیت شبانه روزی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل را در این ایام یادآور شد و اظهار کرد:مردم و مسافران قیل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.