آمادگی کامل هلال‌احمر برای خدمت به مردم در نوروز، روز قدس و عید سعید فطر

جلسه ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر با حضور رئیس جمعیت، سخنگوی دولت، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس و همچنین حضور برخط نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و برخی از اعضای شورای عالی ظهر امروز برگزار شد.

جلسه ستاد خدمات نوروزی این جمعیت با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت،  سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس و عضو شورای عالی هلال‌احمر و حضور برخط حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، ملانوری و جمال‌الدینی دیگر اعضای شورای عالی جمعیت و همچنین معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران عامل استانی ظهر امروز برگزار شد.
دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در این جلسه ضمن خداقوت به تک‌تک کسانی که با هر عنوانی؛ کارمند، مسئول، داوطلب و امدادگر در هلال‌احمر در حال فعالیت هستند، تاکید کرد: خدمات هلال‌احمر ماندگار است و به لطف خدا و با روحیه شجاعتی که در هلال‌احمری‌هاست، این خدمات منشاء اثر برای مردم است.

کولیوند با اشاره به برگزاری نشست امروز مسئولان هلال‌احمر با رئیس جمهوری ادامه داد: آیت الله رئیسی رئیس جمهور و مخبر معاون اول رئیس جمهوری امروز از خدمات اعضای هلال‌احمر  قدردانی کردند.

وی افزود: این قدردانی، وظیفه ما را برای خدمت به مردم سنگین تر می‌کند. ما با نیت قرب الهی، هرچه در توان داریم برای مردم به کار می‌گیریم و آمادگی خوبی برای خدمت به مردم در ایام تعطیلات عید، روز قدس، عید فطر و ...  داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار