اولویت‌های اجرایی سازمان زندان‌ها در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد

با ابلاغ مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌ها، شاخص‌های جدید اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها برای سال ۱۴۰۲ در دست اجرا قرار گرفت.

بر اساس اعلام سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌ها با محوریت تحول و تعالی زندانبانی بویژه تأکید بر شعار سال برای تحقق در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد.

این اولویت‌ها بر مدار «دانایی‌محوری» و «مدیریت علمی» زندانبانی با هدفگذاری بر توسعه فرآیند اصلاحی و تربیتی زندانیان، اقدامات تأمینی و حمایتی، اشتغال مستمر و حرفه‌آموزی در زندان‌ها و برای زندانیان، مراقبت‌های حین و پس از خروج از زندان و همچنین حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان نیازمند تعیین شده است.

این شاخص‌ها هم‌اکنون ازسوی رئس سازمان زندان‌ها به مدیران ستادی و سایر مدیران‌کل زندان‌های استانی برای اعمال در زندان‌ها و مراکز اصلاحی و تربیتی در سال جدید ابلاغ شده است.

گفتنی است در سال گذشته نیز سازمان زندان‌ها با طرح اولویت‌های ده‌گانه زمینه تحقق اهداف اصلاحی و بازسازگاری زندانیان، حمایت از آنان به ویژه خانواده‌های‌شان را فراهم آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
اولویت اول آموزش حرفه و فن با زندانیا توسط زندانیاییه که استاد یه فنن و به جاش به اونا تخفیف مجازات بدن و بگن مثلا به ازای هر نفر که انگلیسی یاد بدی یه سال از زندانی شدنت کم میشه
آخرین اخبار