معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی

بیش از۶ میلیون مسافر وارد خراسان رضوی شدند

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۶ میلیون زائر وارد استان خراسان رضوی شده اند.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی امروز در هفتمین نشست خبری قرارگاه مرکزی زائرین خراسان رضوی که در مرکز پخش فرآورده‌های نفتی استان برگزار شد، گفت: در روز‌های اخیر شاهد ورود زائران بسیاری از جاده‌های شمالی به مشهد هستیم که این رقم نسبت به روز‌های مشابه سال‌های گذشته از رشد ۶۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: در روز‌های گذشته شاهد بودیم زائران بسیاری از جاده‌های شمالی به مشهد وارد می‌شوند که این رقم نسبت به روز‌های مشابه سال‌های گذشته از رشد ۶۰ درصدی برخوردار بوده است که سابقه چنین افزایشی نداشتیم.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: اسکان، خدمات شهری و حمل و نقل از جمله خدمات رسانی به زائران و مسافرانی است که تعطیلات نوروزی را به مشهد سفر کرده اند و تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و تاکنون مشکلی نداشته ایم.

گنابادی نژاد بیان کرد: آمار ورودی زائر در ۵ فروردین ۵۲۴، ۴۳۳ نفر بوده است که بیش از ۲۰۰ هزار نفر از طرفیت اسکان در مشهد استفاده کردند و تاکنون بیش از ۶ میلیون زائر وارد استان خراسان رضوی شده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۴ میلیون و ۷۷۱ نفر اسکان شبانه در مشهد داشته اند و ۵ میلیون و ۴۴۷ نفر شب از اسکان رسمی و موقت و اضطراری استفاده کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.