انفجار پهپاد اوکراینی در روسیه ۳ زخمی بر جای گذاشت

انفجار پهپادی اوکراینی در شهری در ۲۲۰ کیلومتری مسکو، ۳ زخمی بر جای گذاشت.

خبرگزاری تاس به نقل از یک منبع نظامی و یک مقام اورژانس گزارش داد که یک پهپاد متعلق به اوکراین امروز (یکشنبه) در مرکز یکی از شهر‌های روسیه منفجر شده است.

گفته می‌شود بر اثر این رویداد سه نفر زخمی شده و سه ساختمان مسکونی آسیب دیده‌اند.

انفجار در منطقه «تولا» در «کریفسک» در ۲۲۰ کیلومتری جنوب مسکو روی داده و به گفته مسئول اورژانس در «قلب شهر» بوده است.

خبرگزاری تاس به نقل از یک منبع اوکراین را مسئول انفجار معرفی کرده و می‌گوید: یک پهپاد Tu-141 استریژ اوکراینی عامل انفجار در شهر کریفسک در منطقه تولا بوده است. به گفته این خبرگزاری، پهپاد مملو از مواد منفجره بود.

یک مسئول خدمات اورژانس محلی به خبرگزاری تاس گفت: «صدای انفجار در ساعت ۱۵:۱۹ به وقت محلی شنیده شد. دو قربانی که به ترتیب متولد ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ هستند، زخمی شده و خدمات اورژانس در محل حاضر هستند.» کمی بعد، یک زخمی دیگر گزارش شد با این حال خبرگزاری‌های روسیه گزارش دادند که هیچ یک از سه نفری که در این انفجار زخمی شده اند، آسیب جدی ندیده اند.

ویدئو‌ها و تصاویر در رسانه‌های اجتماعی حفره‌ای گل آلود در نزدیکی ساختمانی را نشان می‌دهد که سقف و دیوار‌های آن به شدت آسیب دیده است. تکه‌های شیشه نیز از پنجره‌های شکسته در راه پله‌های یک بلوک آپارتمانی در آن نزدیکی پخش شده است.

روسیه در گذشته گفته بود که پهپاد‌های اوکراینی به داخل خاک این کشور پرواز کرده و به زیرساخت‌های غیرنظامی آسیب وارد کرده‌اند. گفتنی است، کی‌یف این گفته را رد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار