رئیس فدراسیون دو و میدانی:

امیدوارم مشکلات مالی مان با بخشش مالیاتی حل شود

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره عملکرد این فدراسیون در سال گذشته توضیحاتی را مطرح کرد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی کشورمان درباره عملکرد این فدراسیون ورزشی در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: ما در سال گذشته مسابقات مختلفی داشتیم و خوشبختانه نتایج دلخواه هم رقم خورد، یکی از آن‌ها حضور نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کویت بود، نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها ۱۳ مدال گرفتندکه سهم دخترانمان ۶ مدال شامل یک‌طلا، یک نقره و چهار برنز بود. همچنین در رقابت‌های کشور‌های اسلامی هم عملکرد قابل توجه‌ای داشتیم و به نتایج خوبی رسیدیم.

 او ادامه داد: ما در بخش صحرانوردی هم توانستیم به عنوان نایب قهرمانی آسیا برسیم، نایب قهرمان نوجوانان آسیا شویم و همچنین خانم فصیحی به مدال ارزشمندی در دو ۶۰ متر رسید که عنوان و مدال طلای بسیار ارزشمندی بود.

صیامی درباره مسابقات لیگ دو و میدانی گفت: در رقابت‌های باشگاهی هم علاوه بر انجام رقابت‌های خوب با حضور تیم‌های قابل توجه شاهد سطح بالایی در مسابقات بودیم.

او درباره فعالیت‌های عمرانی فدراسیون دو و میدانی گفت: در حوزه عمرانی شاهد بازسازی مجموعه آفتاب انقلاب بودیم، البته هنوز کار زیادی مانده و امیدواریم با کمک ارگان‌های مختلف شاهد تسریع روند بازسازی و بهسازی این مجموعه که روزانه میزبان ۳ هزار شهروند است، باشیم.

 رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره میزبانی از رقابت‌های بین المللی بیان کرد: خوشبختانه توانستیم در سال ۱۴۰۱ مسابقات بین المللی امام رضا را داشته باشیم و میزبان ورزشکاران مختلفی از سراسر جهان باشیم.

 هاشم صیامی در پایان گفت: تقویم شلوغی در سال جدید داریم و امیدوارم بتوانیم شاهد درخشش ورزشکارنمان و بالا رفتن پرچم‌مان باشیم. علاوه بر آن امیدوارم باکمک بخش‌های مختلف به خصوص سازمان مالیاتی برای بخشش مالیات بتوانیم مشکلات مالی‌مان را هم حل کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار