بارش باران از امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، از عصر امروز دوشنبه بارش باران در استان آغاز می شود.

محمد غیوری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش ها امروز در نواحی غربی استان آغاز خواهد شد و پس از آن به تدریج، تمامی نواحی خراسان رضوی را فرا می گیرد.

او افزود: در مشهد نیز از اواخر وقت امروز بارش باران آغاز می شود و این بارندگی ها فردا سه شنبه به اوج خود خواهد رسید اما از روز چهارشنبه از شدت آن کاسته خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: باتوجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال آبگرفتگی و تشکیل روانابها در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

غیوری بیان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان و سرخس به ترتیب با هفت و ۲۹ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای کنونی هوای مشهد ۱۸ درجه سلسیوس است که امروز بدون تغییر خاص نسبت به روز گذشته بین ۱۱ تا ۲۴ درجه در نوسان خواهد بود در عین حال فردا به دلیل بارندگی، دمای هوا در این کلانشهر کاهش محسوسی خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.