توزیع ۱۲۶تن کالای اساسی در گناباد

مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: ۱۲۶ تن کالای اساسی شامل گوشت سفید و برنج در آستانه ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز در این شهرستان توزیع شد.

رمضانعلی قاسمی مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: از این میزان، ۳۵ تن مرغ با نرخ ۴۵۰ هزار ریال، ۲۵ تن برنج هندی و ۱۷ تن برنج تایلندی با نرخ تنظیم بازار در شهرستان گناباد توزیع شده است.

او افزود: همچنین کشتارگاه گناباد هم گوشت مرغ گرم (تازه) با قیمت ۶۵۰ هزار ریال را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

مدیر جهاد کشاورزی گناباد با اشاره به درخواستهای مردم مبنی بر عرضه میوه تنظیم بازار در گناباد هم ادامه داد: این نوع میوه امسال در کل کشور توزیع نشده است و اگر میوه هایی هم توزیع شده است توسط تعاونی ها و شهرداری ها در قالب فروش فوق‌العاده بوده است ولی سعی شده که در جمعه بازار این شهرستان هم میوه برای رفاه حال مشتریان با نرخ مصوب توزیع شود.

نارضایتی های مردم از صفهای طولانی برای خرید نان در برخی نانوایی‌ها در این شهرستان

احمد افتخاری رئیس اداره غله گناباد هم با اشاره به نارضایتی های مردم از صفهای طولانی برای خرید نان در برخی نانوایی‌ها در تعطیلات نوروز گفت: هیچ گونه محدودیت و کمبود آردی در شهرستان وجود ندارد و نانوایی ها می توانند تا هر ساعت که تمایل داشته باشند پخت داشته باشد و آرد مورد نیاز آنها تامین می شود.

او افزود: متقاضیان نان حجمی و یا نان با تعداد زیاد برای مصارف خاص باید تقاضای خود را از طریق سامانه ثبت سیستم کنند تا به آنان رسیدگی و ترتیب اثر داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار