توقف پرواز‌ها در فرودگاه بن گورین با گسترش اعتراضات+ فیلم

اعتراضات گسترده در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو باعث توقف پرواز‌ها در فرودگاه تل آویو شد.

تلاش بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور انجام اصلاحات در قوه قضاییه این رژیم اکنون به یک بحران بزرگ در سرزمین‌های اشغالی بدل گشته است به طوری که ورود صد‌ها هزار معترض به خیابان‌ها عملاً زندگی را در مناطق صهیونیست نشین مختل کرده است.

به گزارش تل تریدر، مقامات محلی اعلام کردند پرواز‌ها امروز (دوشنبه) از فرودگاه بین المللی بن گورین تل آویو در بحبوحه اعتراضات گسترده علیه برنامه اصلاحی نتانیاهو متوقف شد. رئیس مرکز ملی اتحادیه‌های کارگری در سرزمین‌های اشغالی نیز خواستار انجام اعتراضات تاریخی و گسترده در صورت عدم توقف اصلاحات برنامه ریزی شده توسط دولت شده است.

این اعتراضات زمانی تشدید شد که نتانیاهو وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به دلیل مخالفت با برنامه اصلاحی کابینه این رژیم در قوه قضاییه برکنار کرد. نتانیاهو قرار بود اواخر امروز طی یک سخنرانی از توقف اجرای این برنامه اصلاحی خبر دهد، اما رسانه‌های صهیونیست می‌گویند این سخنرانی به تعویق افتاده است.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز پس از اعتراضات گسترده در سرزمین‌های اشغالی، از نتانیاهو خواست به فوریت قانون اصلاح سیستم قضایی این رژیم را متوقف کند.

هرتزوگ طی بیانیه‌ای که در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد، آورده است: من به نتانیاهو، دولت و کابینه وی هشدار می‌دهم چشم‌های جهانیان در حال نظاره آنهاست. اکنون امنیت، اقتصاد و جامعه همگی در خطر هستند. برای اتحاد و به خاطر مسئولیتی که دارید اقدامات لازم را انجام دهید. اکنون زمان آن است که تمامی گروه‌ها و جناح‌ها به خود بیاییند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار