نسخه درمان اقتصاد کشور تحقق مهار تورم و رشد تولید است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مهم‌ترین نسخه درمان اقتصاد کشور، تحقق مهار تورم و رشد تولید است.

سردار غلامحسین محمدی اصل گفت: مقام معظم رهبری به عنوان یک رهبر بصیر، حکیم، مسلط و دلسوز نسبت به مردم ایران، همواره مهم‌ترین نیازهای جامعه را مورد توجه قرار داده و آن موارد را به عنوان شعار سال مطرح کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل می گوید: در سال مهار تورم و رشد تولید، همچون سال‌های گذشته عزمی راسخ و جدی داریم و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری آماده‌تر هستیم تا پیشرفت و شکوفایی ایران عزیز و سرزمین امامین انقلاب را در همه بخش‌ها فراهم کنیم.

او با بیان اینکه سپاه از هیچ گونه تلاشی برای توسعه و آبادانی کشور دریغ نخواهد کرد، گفت: اولویت سپاه، خدمات‌رسانی به مردم است و در مسیر خدمت در بخش‌های مختلف، شتابنده حرکت خواهد کرد و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان نیز با اهتمام ویژه در خدمت‌رسانی به مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه نگاه و دغدغه ما در توسعه و آبادانی مناطق محروم، همان دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، می گوید: بسیج از تمام ظرفیت‌های خود برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم استفاده خواهد کرد.

به گفته او، امسال نیز رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس (ع) استان در کنار سایر همرزمان نیروهای مسلح همراه و همگام با دیگر اقشار جامعه پیمان می‌بندند که در مسیر تحقق بیانات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با اشاره به رویدادهای پارسال گفت: پارسال با وجود توطئه‌های دشمن در قالب جنگ ترکیبی، با به صحنه آمدن ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران محاسبات دشمن به هم ریخت و حضور مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان و اوج این حضور معنادار در یوم‌الله ۲۲ بهمن رقم خورد و مردم بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب نشان داده و پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار