تردد بیش از ۶ میلیون خودرو در محور‌های مواصلاتی البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تردد ۶ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۲۲۹ خودرو در محور‌های مواصلاتی البرز ثبت شده است.

علی زندی‌فر گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۵۲ دستگاه تردد شمار فعال در محور‌های مواصلاتی البرز همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا پایان ۶ فروردین سال جاری تردد ۶ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۲۲۹ خودرو در محور‌های مواصلاتی البرز ثبت شده است.

او افزود: در این بازه زمانی ورود سه میلیون و ۳۷ هزار و ۸۴۰ خودرو به محور‌های مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه در این مدت از محور‌های مواصلاتی البرز سه میلیون و ۳۱۸ هزار و ۳۸۹ خودرو خارج شده، افزود: خروجی خودرو از محور‌های مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز ۴.۳ درصد افزایش داشته است.

زندی‌فر بیان کرد: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی ۷۵ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج- قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز یادآور شد: رانندگان حتماً قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن‌تری را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.