طی ۱۳ روز گذشته؛

تصادف، جان ۴۶ نفر را در کرمان گرفت

رئیس اورژانس کرمان گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تا ۷ فروردین امسال، ۴۶ نفر در استان کرمان بر اثر تصادف جان باختند.

سید محمد صابری به بیان گزارش آماری تجمیعی سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۷ فروردین ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: طی این مدت، ۴۶ نفر بر اثر تصادف و ۳۴۱ نفر بر اثر عوامل دیگر، جان خود را از دست داده اند.

رئیس اورژانس کرمان به انتقال هزار و ۶۵۳ مصدوم تصادفی و ۲ هزار و ۴۶۰ بیمار غیرتصادفی با اوژانس به مراکز درمانی اشاره کرد و افزود: ۶۲۰ مصدوم تصادفی و ۲ هزار و ۹۹۷ بیمار غیرتصادفی در محل درمان شدند.

او با اعلام اینکه ۳۲۵ مورد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی صورت گرفته است، تصریح کرد: طی این مدت، ۱۹ هزار و ۵۱۱ مورد بازدید بهداشتی از اماکن انجام و به دنبال آن، ۲۷ هزار و ۱۸۸ کیلوگرم موادغذایی فاسد جمع آوری و ۵۶۵ مرکز و مکان متخلف تعطیل شده است.

صابری با اشاره به ۷۶۵ مورد بازدید حوزه غذا و دارو بیان داشت: طی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۷ فروردین ۳۷ مورد احیای موفق صورت گرفته است.

او تعداد موالید را طی این بازه زمانی هزار و ۵۸۸ مورد اعلام کرد و افزود: در این مدت، ۴۵۰ اعزام بین بیمارستانی، هزار و ۸۶۴ عمل جراحی اورژانسی و ۲ هزار و ۴۴۲ عمل جراحی غیراورژانسی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار