همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

برگزاری پویش عید رمضان در کرمان

همزمان با ایام عید نوروز و تقارن آن با بهار قرآن، پویش عید رمضان،به‌منظور تهیه مواد غذایی و اقلام ضروری برای جامعه تحت حمایت بهزیستی برگزار شد.

علی اکبر دستجردی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان گفت: هدف از اجرای این پویش، مرتفع کردن بخشی از نیازمندی معیشتی خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی در ایام عید و ماه مبارک رمضان بوده است.

 او افزود: هم استانی‌ها در این پویش نیز همانند گذشته یاریگر سازمان بهزیستی برای تامین بخشی از نیاز‌های جامعه هدف بودند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان اظهار داشت: مجموع مشارکت‌های اجتماعی استان در پویش ذکر شده ۴ هزار و ۵۹۳ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۵میلیارد ریال بود که به جامعه هدف تخصیص داده شده است.

او ضمن تشکر از مردم و خیرین استان در مساعدت و کمک به معیشت جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و در قالب پویش‌های مختلفی از جمله یک افطاری ساده، ضیافت مهربانی، در محضر، ولی نعمتان و...، هم استانی‌ها می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶، شماره حساب ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷، شناسه واریز ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ و شناسه شبا ۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ir کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان اهدا کنند.

 او افزود: مردم همچنین می‌توانند برای اهدای کمک‌های غیر نقدی به نزدیک‌ترین اداره بهزیستی شهرستان محل سکونت خود (کارشناس مشارکت‌های مردمی) مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار