شعار سال هدف برنامه‌های سالی نظام

استاندار کرمانشاه شعار سال را در واقع هدف برنامه‌های سالی نظام دانست و گفت : افزایش تولید و مهارت تورم با توجه به شرایط اقتصادی کرمانشاه از هرجا دیگر از کشور ضروری‌تر است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به شعار سال "تولید و مهار تورم" گفت : اگر در کشور امسال نیازمند تقویت تولید هستیم در کرمانشاه باید بسیار ضروری و جدی‌تر توسط مسئولان استان دنبال شود.

وی در بحث تورم؛ وضعیت استان کرمانشاه را مزمن‌تر از فضای عمومی کشور عنوان کرد و خواستار ساماندهی، طراحی و برنامه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای مهار تورم شد و گفت: تحقق شعار سال در کرمانشاه باید با نمود بیشتری دنبال شود.

صحرایی تاکید کرد در کنار تمام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری باید یک پیوست فرهنگی از هویت ملی و دینی و اعتقادی سازگار با فرهنگ محلی و مردمی تعریف شود.

استاندار کرمانشاه خواستار مدیریت عالمانه امور استان شد و گفت: اگر در حوزه‌های مختلف برای انجام وظایف خود نگاه عالمانه داشته باشیم بسیاری از مشکلات و نقاط ضعف ما حل خواهد شود مانند تدابیر پلیس راه استان در کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جاده‌ای استان در ایام نوروز امسال.

صحرایی ارتقا خدمت رسانی به مردم در ابعاد مختلف را از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری عنوان کرد و خواستار تدابیر ویژه دستگاه‌های خدمت رسان مانند شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز، برق، آب و برق منطقه‌ای استان در راستای مصرف بهینه انرژی و همچنین جلوگیری از قطعی آب و برق و گاز از همین ابتدای سال شد.

وی از مسئولان استان کرمانشاه خواست در راستای جذب اعتبارات ملی دستگاه‌ها و سرمایه گذاری در استان و افزایش بهره وری در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

صحرایی از مهم‌ترین برنامه‌های استان در سال ۱۴۰۲ را اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: باتوجه به مشکل بیکاری استان مدیران باید از هر معبری برای اشتغال و انجام کار‌های اقتصادی استفاده کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار