فرمانده فراجا:

سرعت زیاد و عدم رعایت حق‌تقدم از عوامل ۶۵درصد تصادفات است

سردار رادان گفت: ۶۵ درصد تصادفات صورت گرفته در کشور در نوروز ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و عدم کنترل وسیله نقلیه گزارش شده است.

  سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۵ قصرالدشت شیراز در جمع خبرنگاران، هدف از سفر به استان فارس را رسیدگی به ماموریت ها و ارزیابی عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی این استان، بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین عملکرد در حوزه مبارزه با سرقت و جمع آوری معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: فارس استانی مسافرپذیر و با طول جاده های زیاد نسبت به استان های دیگر است و بررسی های پلیس نشان می دهد به رغم افزایش چشمگیر حجم تردد در جاده های استان با اقدامات فرماندهی انتظامی فارس شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات در این استان هستیم.

سردار رادان گفت: ۶۵ درصد تصادفات صورت گرفته در کشور در نوروز امسال ناشی از سه تخلف، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و عدم کنترل وسیله نقلیه گزارش شده است.

فرمانده فراجا توصیه کرد: مسافران نوروزی، جاده را در سفر خود، جزو سفر بدانند و در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند تا به سلامت به مقصد برسند.

وی ادامه داد: خستگی و خواب آلودگی، دو عامل عدم کنترل وسیله نقلیه در جاده ها طی نوروز امسال  بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
براساس اطلاعیه منتشره اداره آمار فدرال آلمان مورخ ۲۴ مارس فقط درژانویه امسال زیر۲۳ هزار نفر در حوادث رانندگی مجروح شدند. ۸٪ بیشترنسبت به ژانویه سال قبل. تلفات جانی ۱۵۸ نفر نسبت به ۱۱نفردر ژانویه سال قبل. بیشترین تلفات جانی حوادث رانندگی فقط در ماه جولای سال ۲۰۲۱ با ۲۷۷ کشته و سال ۲۰۲۲ همان ماه ۳۱۹ نفر بوده است. این آلمان که دارای بهترین و ایمنی ترین ماشین های دنیا است با بهترین و مجهز ترین جاده های کشوری. مهارت رانندگان جای خودش.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۱:۲۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : درود خدا قوت بر پلیس مدافعان نظم امنیت باد . سردار محترم بی زحمت از تمامی رانندگانی که باعث تصادف‌های جاده ایی شده اند و رانندگانی که مصدوم یا مجروح و یا کشته شده اند تست آزمایش مصرف مشروبات الکلی و مصرف مواد مخدر عفیونی بگیرد شاید بخاطر مصرف مشروبات الکلی و یا موادمخدر دچار حادثه شده باشند و در صورت تشخیص داده شده که مصرف کرده اند حتی اگر کشته شده باشد راننده ایی مقصر است شش چرا که حالت عادی و از سطح هوشیاری خوبی برخوردار نبوده است . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار