مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از بهره مندی ۱۳ هزار مشترک روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت : خراسان جنوبی یکی از استان‌های ممتاز در زمینه گازرسانی شناخته می‌شود و با تلاش همکاران، پارسال با اتصال ۲۳۸ روستا به شبکه گاز طبیعی حدود ۱۳ هزار مشترک روستایی در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

او با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و ۸۴۴ روستا و تمامی شهر‌های استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند افزود: هم اکنون ۹۹.۸ درصد خانوار روستایی و ۱۰۰ درصد خانوار شهری استان به شبکه گاز طبیعی متصل هستند.

محمودی با اشاره به نکات مثبت بهره مندی روستا‌ها از گاز طبیعی بیان کرد: گازرسانی به روستا‌ها علاوه بر اینکه موجب ماندگاری جمعیت و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها می‌شود به عنوان یک منبع سوخت پاک و ارزان، به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی همچنین از مشارکت شرکت گاز استان با آموزش و پرورش در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور توسعه فرهنگ عمومی و بهینه سازی مصرف انرژی در چاپ ۷۵ هزار جلد کتاب نوروزی خبر داد.

او گفت: شرکت گاز خراسان جنوبی در اولین گام خود برای فرهنگ سازی و در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲، در تولید و چاپ حدود ۷۵ هزار جلد کتاب قصه دانایی و توانایی ویژه عید نوروز برای دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی مشارکت داشته است.

محمودی با اشاره به برنامه‌های متنوع شرکت گاز برای فرهنگ سازی در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش طرح همیار انرژی با مشارکت حدود ۳ هزار و ۸۰۰ دانش آموز و معلم در سطح مدارس استان در امسال اجرا می‌شود.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار