محتشم:قهرمانی فوتبال ساحلی کشور در مسابقات جام‌ملت‌های آسیا با کادر ایرانی بدست آمد/ پیشنهاد سرباز قهرمان را به مجلس می‌دهیم

رییس کمیته فوتبال ساحلی گفت: این موضوع را نیز باید در نظر بگیریم که این موفقیت بزرگ با یک سرمربی و کادر ایرانی به دست آمده است.

کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از قهرمانی در مسابقات جام‌ملت‌های آسیا امروز سه‌شنبه وارد ایران شد. امیرحسین محتشم رییس کمیته فوتبال ساحلی پس از کسب این عنوان قهرمانی اظهار داشت: این پیروزی بزرگ را به ملت شریف ایران تبرک می‌گویم. به قولی که برای قهرمانی داده بودیم عمل کردیم و توانستیم بعد از ۲ دوره غیبت به جام‌جهانی صعود کنیم. مقتدرانه قهرمان شدیم و رقبای اصلی را با نتایج بسیار خوبی شکست دادیم و امیدوار هستیم که در جام‌جهانی امارات نیز بتوانیم مدال کسب کنیم.

محتشم در رابطه با مشکلات بازیکنان تیم ملی که اکثر آن‌ها شغل دوم برای کسب درآمد دارند اظهار داشت: اولین اتفاق خوبی که رخ داده است و جا دارد که از هیت رییسه فدراسیون و رییس فدراسیون تشکر کنم بابت این اتفاق، این خواهد بود که پاداش‌های تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی هم‌سان سازی شده است و پاداش‌ها یکسان شد. در مرحله دوم اشتغال بازیکنان بود که تعدادی از آن‌ها حل شده است و امیدواریم در آینده نیز بقیه بازیکنان را نیز حل کنیم.

وی ادامه داد: مسئله مهم و مشکل اصلی بازیکنان ما این خواهد بود که سقف دریافتی بازیکنان فوتبال ساحلی خیلی متفاوت‌تر از فوتسال و فوتبال چمنی است و ما این انتظار را از مسئولین خواهیم داشت که این تفاوت‌ها از بین برود. بازیکنان تیم ملی خیلی تلاش کردند و این قهرمانی به راحتی به دست نیامده است. این موضوع را نیز باید در نظر بگیریم که این موفقیت بزرگ با یک سرمربی و کادر ایرانی به دست آمده است.

بازگشت تین قهرمان جام ملت های آسیا فوتبال ساحلی

رییس کمیته فوتبال ساحلی در رابطه با مشکل سربازی بازیکنان اظهار داشت: ما ۲ بازی دوستانه با عمان داشتیم که تعدادی از بازیکنان در دقایق پایانی نتوانستند به اردو اعزام شوند و نتایج آن دیدار‌ها نیز یک برد و یک باخت در مقابل عمانی که شد ما فکر می‌کنیم اصلا در حد تیم ملی ما نیست و در همین رقابت‌ها نیز مشخص شد. در رابطه با سربازی بازیکنان نیز صحبت‌هایی انجام شده است و قرار شده که بعد از تعطیلات نوروز پیگیری‌های لازم انجام شود. در سایر تیم‌های ملی که قهرمانی بدست می‌آورند به بازیکنان سرباز لقب سرباز قهرمان خواهند داد و سربازی آن‌ها بخشیده خواهد شد و قرار شد این پیشنهاد به مجلس داده شود و امیدواریم این اتفاق در حوزه ساحلی نیز صورت بگیرد.

محتشم در رابطه با اردو‌های آماده‌سازی قبل از جام جهانی گفت: تیم ملی ایران قهرمان آسیا و قهرمان بین‌قاره‌ای جهان است و تیم‌های بسیار خوب جهان حاضر خواهند بود که با تیم ما دیدار دوستانه داشته باشند و میزبانی ما را می‌پذیرند. ما در یک سال گذشته اردو‌های باکیفتی برگزار کردیم که امروز شاهد نتیجه آن نیز هستیم. در حال حاضر نیز برای مسابقات مقدماتی المپیک که در خردادماه در عربستان برگزار می‌شود آماده خواهیم شد و بهترین شرایط ممکن را تا قبل این مسابقات خواهیم داشت از این حیث که در کوران مسابقات لیگ ساحلی خواهیم بود و این مسابقات بهترین اردو برای بازیکنان ما خواهد بود و رئیاست فدراسیون نیز قول دادند که قطعا در برگزاری اردو‌های خارجی و برگزاری دیدار با تیم‌های خوب دنیا به ما کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار