توقیف خودروهای حادثه ساز در مشهد ۲۵ درصد رشد دارد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: برخورد با رانندگان پرخطر و توقیف خودروهای حادثه ساز در مشهد از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ علی اکبر غلامی گفت: برخورد پلیس در ایام نوروز با رانندگان حادثه‌ساز به صورت جدی‌تر در دستور کار قرار گرفته و برای برخورد با تخلف های حادثه ساز سرعت در جاده های خراسان رضوی، پلیس راهور در همه معابر درون شهری و بزرگراه ها به صورت محسوس و نامحسوس استقرار دارد و مشغول گشت زنی است.

وی اضافه کرد: همچنین در این ایام ۲۰ گروه پرداخت خسارت تصادفات خسارتی با هماهنگی شورای بیمه ها در سطح شهر مشهد مستقر هستند و به منظور تسهیل خدمت به زائران و مجاوران، رسیدگی به تصادف، ترسیم کروکی و پرداخت خسارت در صحنه انجام می شود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: با توجه به شروع بارندگی در مشهد از ساعتی قبل، هم اینک سطح معابر لغزنده است و هشت فقره تصادف خسارتی در پی بارندگی در معابر این کلانشهر رخ داده است که در یکی از این سوانح، چهار دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و عدم توجه به جلو در بزرگراه شهید چراغچی با یکدیگر برخورد کردند.

غلامی از رانندگان خواست در شرایط بارندگی ضمن توجه به جلو، فاصله طولی مناسب را رعایت کنند تا از وقوع تصادف زنجیره ای جلوگیری شود.

طبق برآوردهای صورت گرفته طی نوروز ۱۴۰۲ حدود ۱۰ میلیون زائر و مسافر به خراسان رضوی عزیمت می کنند و تا کنون سفر بیش از ۶.۸ میلیون زائر به استان ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.