۱۳ کاروان نوروزی و رمضان در زنجان به عتبات عالیات اعزام شدند

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته ۱۳ کاروان از استان ویژه تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات اعزام شدند.

ابراهیم احدی مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: از این تعداد پنج کاروان ویژه اعزام های رمضان و مابقی ویژه نوروز در بازه زمانی ۲۳ اسفند تا دوم فروردین است.

احدی با بیان اینکه با آغاز ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان های زنجان به عتبات عالیات انجام می شود، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، اعزام پنج کاروان ویژه رمضان از این استان به این مکان مقدس نهایی شده است.

وی اضافه کرد: اعزام کاروان ویژه ماه رمضان به عتبات در روزهای دوم، پنجم و هفتم فروردین انجام شده است و طبق برنامه ریزی این اعزام ها در تاریخ های دوازدهم و هجدهم فروردین سال جاری نیز انجام می شود.

این مسوول با بیان اینکه ظرفیت کاروان رمضان استان تا هجدهم فروردین سال جاری تکمیل شده است، ادامه داد: پس از این تاریخ محدودیتی برای ثبت نام متقاضیان در دفاتر زیارتی تحت پوشش این اداره کل وجود ندارد.

وی قیمت اعزام های این ماه برای هر نفر را بین پنج میلیون و ۶۰۰ تا ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان متناسب با نوع خدمات دهی کشور مقصد "عراق" و دریافتی آن از متقاضیان ذکر کرد و گفت: زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند، فرایند ثبت نام و اعزام را از دفاتر زیارتی مجوز دار، معتبر و تحت پوشش حج و زیارت انجام دهند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان ادامه داد: شهروندان زنجانی به این مهم توجه داشته باشند که سفر به عتبات عالیات با کاروان های به اصطلاح آزادبر، عواقب متعددی دارد و در صورت بروز مشکلات نمی توان پیگیر مسائل آنها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.