رفع موانع تولید اولویت مهم قوه قضاییه در سال جدید

رئیس دادگستری سیرجان با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از ایجاد اشتغال پایدار گفت: یکی از اولویت‌های سال جدید دادگستری موضوع رفع موانع تولید در شهرستان خواهد بود.

حجت الاسلام محمود محمدی، در حاشیه بازدید از پروژه‌های گردشگری سیرجان از جمله دهکده گردشگری گهر پارک گفت: اقدامات خوبی در دادگستری سیرجان در سال‌های گذشته به منظور ایجاد اشتغال پایدار صورت گرفته است، اما بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) طی امسال نیز با قوت موضوع حمایت از تولید و سرمایه گذاری در سیرجان را پیگیری می‌کنیم.

او بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به صنعت گردشگری تاکید کرد و بیان داشت: شهرستان سیرجان با جمعیت بالای نیروی انسانی متخصص و تحصیلکرده، پتانسیل بالایی در زمینه ارتقای وضعیت صنعت گردشگری دارد که می‌توان با استفاده بهتر و بهینه از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

رفع موانع تولید اولویت مهم قوه قضاییه در سال جدیدمجتبی قدیمی دادستان عمومی و انقلاب سیرجان نیز در حاشیه این بازدید به نقش اشتغال و سرمایه گذاری مشروع بر بهبود وضع اقتصادی و رشد تولید شهرستان اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی شهرستان همواره با همراهی سایر نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط از سرمایه گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت می‌کند.

رفع موانع تولید اولویت مهم قوه قضاییه در سال جدید

این طرح گردشگری و خدماتی در کیلومتر ۲۰ جاده سیرجان به شیراز با مساحت سیصد و هفتاد و دو هکتار در دو فاز اجرا می‌شود که فاز اول آن با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و سیصد میلیارد تومان از نوروز ۱۴۰۲ با بخش‌های پارک آبی، پارک کودک و شهربازی، موزه دفاع مقدس، دریاچه مصنوعی، سالن آمفی تئاتر روباز، مزرعه حیوانات و باغ وحش، مجتمع اقامتگاه سنتی و ... شروع به کار کرده و فاز دوم آن با پروژه‌های جدید در حال احداث است.

رفع موانع تولید اولویت مهم قوه قضاییه در سال جدید

رسالت این شرکت ساخت و ایجاد بزرگترین مجموعه تفریحی خاورمیانه در سیرجان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار