در جاده راور ـ دیهوک رخ داد؛

۴ کشته و ۶ مصدوم در تصادف هولناک پژو پارس با تریلی

به دنبال وقوع تصادف هولناک پژو پارس با تریلی در جاده راور ـ دیهوک، ۴ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

روح الله حاج محمد حسنی مسئول اورژانس ۱۱۵ راور گفت: حوالی ساعت ۱۴ امروز برخورد رخ به رخ سواری پژو پارس با تریلی در کیلومتر ۱۲۰ محور راور ـ دیهوک (محدوده خراسان جنوبی) منجر به حادثه‌ هولناکی شد.

او افزود: در این حادثه متاسفانه از ۶ سرنشین خودروی سواری، ۳ نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

حاج محمد حسنی تصریح کرد: ۳ سرنشین دیگر این خودرو نیز که دچار جراحت‌های شدیدی بودند در ادامه با تلاش سه کد اورژانس شهری ۱ و ۲ راور و دربند به بیمارستان راور منتقل شدند.

او بیان داشت: متاسفانه یکی از مصدومان علیرغم تلاش پزشکان وکادر درمان جان باخت و دو مصدوم دیگر نیز برای دریافت خدمات پزشکی بیشتر به بیمارستان باهنر کرمان اعزام شدند.

فوتی‌ها و مصدومان خودروی پژو پارس که در میان آهن پاره‌های این خودرو گیر افتاده بودند، با تلاش تیم امدادونجات هلال احمر دربند رهاسازی شدند. همچنین ۴ سرنشین تریلی نیز دچار مصدویت و جراحت جزئی شدند که به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

نکته قابل ذکر حادثه این است، اگر این جاده دوبانده بود، قطعاً شاهد چنین حادثه هولناکی نبودیم.

این جاده که وعده دوبانده شدن آن به بیش از یک دهه می‌رسد، هنوز چه در محدوده استان کرمان (از راور تا کیلومتر ۱۰۵) و چه در محدوده خراسان جنوبی (از کیلومتر ۱۰۵ به بعد) به سرانجام نرسیده و با توجه به پیگیری نکردن توسط مسئولین این دو استان و فعالیت نکردن شرکت‌های راهسازی در این مسیر، قطعاً حوادث هولناک این جاده تمامی ندارد و این توجه بیشتر مسئولان ذیربط را می طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار