تردد‌های نوروزی در آذربایجان‌غربی ۲۱.۷ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: میزان کل تردد وسایل نقلیه در راه‌های ارتباطی این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۷ درصد افزایش یافته است.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تردد‌های نوروزی مسافران از ۲۴ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ماه جاری، گفت: در این مدت بیش از ۸ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۱۵ تردد در محور‌های آذربایجان‌غربی به ثبت رسیده که این میزان در سال گذشته حدود ۶ میلیون و ۷۲۱ هزار تردد بود.

وی همچنین به افزایش میزان تردد در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا هفتم فروردین، بیش از یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۸۳ تردد در ورودی و خروجی‌های استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۶۳ درصد افزایش داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: طبق روال روز‌های گذشته محور ارومیه - مهاباد با بیشترین تردد در صدر تردد‌های در راه‌های ارتباطی استان قرار گرفت و محور سردشت - بانه کمترین تردد را به خود اختصاص داد.

وی سبقت غیر مجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی را بیشترین تخلفات انجام گرفته در سطح استان عنوان کرد و یادآور شد: ساعت اوج تردد ۱۸ تا ۱۹ عصر گزارش شده است.

آرامون تاکید کرد: از مجموع تردد وسایل نقلیه در جاده‌های آذربایجان‌غربی، بیش از هفت میلیون تردد مختص خودرو‌های سواری و وانت بوده و مابقی شامل تردد خودرو‌های سنگین و ناوگان اتوبوس می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.