مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور

فارس استانی موفق در میزبانی از گردشگران است

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور گفت: فارس استانی موفق در میزبانی از گردشگران نوروزی است و هر یک از دستگاه‌های اجرایی این استان در حد خود انتظارات مسافران را مرتفع کرده‌اند.

یحیی نقی زاده محبوب مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس اظهار کرد: هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر به‌عنوان یکی از محورترین اقدامات ستاد تلقی می‌شود.

او ادامه داد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان در حد خود نیاز‌ها و انتظارات مسافران را مرتفع کرده‌اند به‌طوری‌که شهرداری در نظافت، آراستگی و پاکیزگی شهر و تأمین اسکان اضطراری برای گردشگران اقدامات مناسبی انجام داده است.

او افزود: راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی و میزبانی از مسافران از اقدامات ارزنده ستاد است.

نقی زاده گفت: پلیس انتظامی و راه استان فارس در برقراری نظم و امنیت شهر‌ها و جاده‌ها و نظارت مستمر بر تردد و ترافیک خودرو‌های ورودی و خروجی با استفاده از پهپاد‌های رصد برای نخستین بار در سطح کشور به‌صورت ابتکاری عمل کرده و رفتار‌های برخی رانندگان را که ممکن است خطرآفرین باشد، کنترل می‌کند.

این مقام مسئول از تلاش‌های انجام‌گرفته توسط امداد و نجات، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و آموزش‌وپرورش تقدیر کرد و این انسجام و هماهنگی را نشانگر یک مدیریت واحد و موفق بیان کرد.

نقی زاده محبوب بیان کرد: قطعاً با توجه به حجم مسافری که وارد استان فارس می‌شود اگر این مدیریت واحد اعمال نمی‌شد با مشکلات و نارضایتی زیادی مواجه بودیم که در طی بازدید از کمپ‌ها در میان مسافران شاهد رضایتمندی مسافران هستیم.

ناظر عالی ستاد خدمات سفر کشور همچنین به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس مستقر در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اشاره کرد و گفت: فعالیت دبیرخانه ستاد با توجه به سابقه طولانی که در موضوع خدمات‌رسانی به گردشگران دارد مطلوب است و پیش‌بینی‌های قبلی در زمینه نظارت بر واحد‌های اقامتی – پذیرایی و تفریحی اعمال شده است.

او، ارائه خدمات مناسب در کنار آب‌وهوای مطلوب را مزیت استان فارس قلمداد و تصریح کرد: همه این موارد موجب شده که مسافران واردشده به فارس سالی خوب توأم با خاطره خوش را در فارس آغاز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.